e-Helpdesk

Online helpdesk ondersteuning biedt u de mogelijkheid om een (grote) groep klanten efficiënt ondersteuning aan te bieden bij het gebruik van uw diensten en producten.  Klanten kunnen hier terecht voor informatie of de dienst na verkoop. De Helpdesk module geeft gebruikers een overzichtelijke methode voor het aanvragen van meer informatie of ondersteuning bij (technische) problemen.

Communicatie

De chatberichten vormen de dialoog tussen de support medewerkers en de klant. Indien nodig kan er een bijlage meegestuurd worden door zowel de support medewerker als de klant om het probleem te verduidelijken.

De historiek van voorgaande tickets kan op elk ogenblik geconsulteerd worden terwijl een automatische e-mail notificatie ervoor zorgt dat elke partij steeds op de hoogte blijft van de meest recente ontwikkelingen in de case.

Waarom kopen?

De dienst na verkoop wordt steeds meer een een bepalende factor bij het aangaan van een aankoop. Deze helpdesk module laat u en uw klanten toe op een eenvoudige manier in contact te treden met elkaar en de support te onderhouden.
 
Key features
  • Chatfunctie met mogelijkheid tot versturen van bijlage
  • Dispatching inkomende tickets
  • Geautomatiseerde notificatieflow
  • Geautomatiseerde registratieflow voor nieuwe klanten
  • Opdeling tussen helpdesk manager en helpdesk medewerker
  • Online historiek van voorgaande tickets met zoekfunctie
 

Ontdek ons platform!

Uw website zelf aanpassen was nooit eerder zo makkelijk!

Copyright © 2015 Product van The eForum Factory - Bruggenhoek 9 -9620 Zottegem - T 02 213 99 93 - info@eforum.be  -   Vind ons op Facebook!     Follow us on LinkedIn!    Volg ons op Twitter!